Wednesday 16 August 2017

Enkel Forex Trading Strategi Att Verk


Enkla strategier. Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07 22.Simple Forex strategier enkelt att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckling av användbara handels stilar och handelssystem. Obs! Alla handelshandelsstrategier publiceras endast för deras utbildningsändamål. Handelsregler kan tolkas. Planerade risknivåer kan ökas dramatiskt under extrema marknadsförhållanden. Använd idéerna och eller ändra dem så att de passar din affärsstil, men bara på din egen risk Vi rekommenderar att du testar ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar i riktiga pengar. Simla handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hoppa inte över dessa strategier, eftersom de kommer att bevara konsistens i dina lärandeprojekt Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare Så, Lea Att räkna med de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i framtiden att fördjupa dig i din egen strategi. Vi hoppas att du gillar att stanna hos oss. Tror du, Edward Revy och mina bästa Forexstrategier. Om du läser kommentarer ser du att när näringsidkare bad mig att rekommendera några specifika strategier på den här webbplatsen gjorde jag det Men från den tiden har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje Tid en ny strategi läggs till, det kan vara mycket bättre än de jag rekommenderade för att prova månader eller år sedan Så ta bara tid och utforska våra bra strategier. Simpel Forex Strategies. Simply Trading Strategies 2X Inside Day Strategy. Don T gör enkla handelsstrategier komplicerade. En trodde att många handlare konsekvent obsess över är hur man skapar enkla handelsstrategier som erbjuder lägsta risk och högsta belöning jag kan relatera till detta eftersom jag oss Jag har alltid tänkt på sätt att minimera risken och öka min vinstpotential och det är inte något som alltid är lätt att göra. En dag med ren chans snubblade jag på en handel mönster som gjorde det möjligt för mig att komma in på marknaden med mycket låg risk, samtidigt som jag behöll förmågan att dra nytta av det väsentliga. Vad jag bäst tyckte om den här metoden var det starka momentum som följer efter inmatningssignalen utlöses. Denna strategi fungerar med aktier, terminer, råvaror och Forex i Om du handlar några av dessa marknader. 2X Inside Day-strategin kan minska risken väsentligt. Denna strategi är väldigt lätt att hitta på OHLC-diagrammet och jag är säker på att efter denna handledning har du inga problem att hitta flera exempel själv. Det första du behöver är En stark trend går antingen upp eller ner Någon som följer mina handledningar eller inskrivna kurserna kan jag vara stor förespråkare av att gå med den nuvarande marknadsutvecklingen. Du kan se i det här exemplet hur th e-aktien i det här exemplet trender starkt Du vill se till att du hittar bra trendmarknader så att dina odds undviker att bli stoppade, minskar avsevärt och din vinstpotential ökar väsentligt. Se till att du alltid följer trenden på dagliga diagram. 2X Inside Day Set Up. När du identifierar trenden måste du identifiera den faktiska inställningen. Den 2X insidan är ett konformatmönster som har två inre dagar inuti varandra. Jag utvecklade denna inställning för att hitta dagar inom en trend när marknaden saktar sig väsentligt och tar en andning från volatilitet Detta ger mig möjlighet att komma in under en lugn period innan volatiliteten tar upp igen. Jag anser också att inga lägre nedgångar gjordes och prisåtgärder kunde bibehålla sig inom de tidigare låga demonstrationerna Fortsatt styrka kan vara framåt Du kan se i det här exemplet hur varje dag s hög och låg är inom den föregående dagens handelsintervall Detta är den typ av inställning du vill hitta när trading 2X Inside Day set up. Each Day är inne i förra dagen. Du kan titta närmare på mönstret i det här exemplet Lägg märke till hur varje efterföljande dag ligger inuti den föregående Handlingsåtgärden blir mycket stram vilket minskar din risknivå väsentligt när du anger inställningar med låg volatilitet som den här Ingången är 05 cent över det höga priset som gjordes på dag tre och din slutförlustnivå är plats 0 10 under den tredje dagen s lågt pris Ingångssignalen måste utlösas på den fjärde dagen Om din köpstopp inte utlöses på den fjärde dagen måste du avbryta din beställning och handeln är ogiltig. Dölj till låg volatilitet Risknivån är låg på denna inställning. När inträdesstoppet utlöses borde du omedelbart Placera en stoppförlustorder under dag tre låg Resultatmålet för denna strategi är inställd på 4 gånger din risknivå I det här fallet var risken endast 0 55 cent, så vinstmålet skulle vara 2 20 till ditt inträdespris Du kan se enti Re sekvens från inträde till utgång i detta exempel Handlar med risk på mindre än 1 00 som har 4 gånger vinstpotential anses vara mycket låga riskmöjligheter och det här är vad 2X Inside Day Strategy erbjuder. Risken för belöningsförhållande på denna strategi är Det bästa jag har sett.2X-strategin fungerar till nackdelen. 2X-strategin fungerar lika bra till nackdelen som på uppsidan. I det här exemplet kan du se hur stocken bröt uptrend och utvecklar en bra nedåtriktad trend. Detta är en bra exempel på vilken typ av handelsåtgärd du vill se innan handeln upprättas. Början av en trend är ett bra ställe att gå in på, eftersom momentum vanligtvis ökar, eftersom trenderna fortsätter att röra sig i samma riktning. Utbrott och nedgång börjar. När du etablerar Att marknaden eller aktien din handel är i en downtrend, måste du isolera uppsättningen. I det här fallet skulle du återigen leta efter 2 dagar som ligger under det höga priset för föregående dag och över det låga priset på det föregående Dag När du ser uppsättningen några gånger så börjar du märka det om och om igen när du skannar diagram för din dagliga träfflista. Du kan se i det här exemplet exakt hur uppställningen ser ut. Varje dag högt pris är lägre än tidigare Dagens högt pris och varje dag lågt pris är högre än de tidigare dagarna lågt pris. När du identifierar och isolerar uppställningen kan du placera din försäljningsstopp för beställning 0 05 cent under den låga som görs på dag tre och när du fyller fyller du bör placera din stoppförlust köpa stopporder 0 15 cent över det höga som nåddes på dag tre Detta exempel visar exakt var den skyddande stoppförlusten och posten säljer stoppnivåerna går. När inträdesstoppet utlöses Lageret ser aldrig tillbaka. Du kan se Hela sekvensen på ett dagligt diagram som kan ge dig ett något annorlunda perspektiv på uppställningen och hela handelssekvensen. Nyckeln till denna strategi är att isolera mönster där din risk är extremt begränsad, såsom de två exemplen jag föreskrev för Du idag Risken för var och en av dessa två exempel var mindre än 1 00 Det här är en stor risk för en handel som kan ge var som helst mellan 2 00 och 4 00 i vinst. Notice Lageret tog en annan punkt efter att vi kom ut ur handeln. Nästa gång jag kommer att demonstrera mer inom dagens strategier så att du kan dra nytta av risker med låg risk. För mer om detta ämne, gå till Do Day Trading Work och Day Trading med kortfristiga prismönster. Med Roger Scott Senior Trainer Market Geeks. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy. Welcome till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt och hållet baserat på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, tweaking och Förbättra min prisstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat en t det. Och det är skönheten att handla en prisaktionsstrategi. Ingefatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och jämnt till olika handlare Det viktigaste är att prisåtgärder gör det möjligt för dig att hålla din handel enkel. Att hålla din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex tradingstrategi är att fortsätta handla enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Ju enklare din strategi är desto effektivare du kommer att vara som en näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prissättningsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för handel Forex Paketera mina diagram som är fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Utveckling utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv Hur ser ett rent Forex-diagram ut Här är en bild på min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex trading strategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handla så. En rörig indikator baserad Forex strategy. Why vill du vilja handla som this. Indicators krävs för denna Trading Strategy. Så att handla min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag finner data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer rätt Nu måste du basera affärer på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Th Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading-plattform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar på någon Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar främst om USD, USD, CAD och AUD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. hitta slumpmässiga hopp om det inte finns några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Pris Handlingshandel fungerar bättre på längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller högre. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa är c Oavsiktligt den mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att upptäcka och leda till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. För det första använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How att skriva handel med My Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt skulle ha gjort det här. Det har lett till att jag bara handlar omkallningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas utöver mitt stöd och motstånd områden När ett mönster bildar, vilket indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips . Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Normalt tillåter jag prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag ska läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på de senaste höjderna a Nd lows En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under den senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex Calendar från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte gör det måste undvika att handla under nyhetsbrev med stor inverkan Faktum är att jag genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden slutar göra mer vinst. Banker och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska data utgåvor Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel skapas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner själva för frisläppandet. Om prisåtgärden säger att du ska korta det Är vanligtvis en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbank ledare eller politiker. Interna kursmeddelanden eller något direkt relaterade till räntor. NFP-rapport, namnet ändrats för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som toppmötet i G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade mycket oförutsägbar rör sig i Euro. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare, jag ta bort det innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading-strategi enkel och låter dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar. De 3 enkla Forex Trading Strategies som Work. forex trading expert Mellan succéfel förex trading forex tradingstrategier Forex trading en hög risk-liknande investering vars potentiella omedelbara rikedomar lika höga människor brände forex bara på grund av girighet fattiga strategier, flera enkla Forex trading strategier, bra applie D, led massiv framgång mycket time. Look Out A Forex Trading Strategy. note här strategi närmar sig Forex trading uppfyller minimikriterier, undervisa något användbart erbjuda en hög sannolikhet marknadskant kant beprövad över tid, arbeta strategi anpassningsbara förändring tidsramar marknadsförhållanden Slutligen, strategi lära saker själv ord, lära läsa marknadssignaler vet, sälja, stay. Simple Forex Trading Strategies Work. Below enkla strategier Forex trading använt någon snabbt strategier bevisat arbete lätt lära sig genomföra långsiktiga vinster Till skillnad från vanliga tro människor mer komplexa Forex-strategi, mer vinst , Strategier komplicerade, ett behov väldigt få element beställa vinst Hålla enkla alltid viktiga vinnande forex. Strategy 1 Långsiktiga Breakout Trading. One grundläggande forex faktum stora trender marknad låga höga man behöver breakouts diagram highs sälja låga en effektiv enklare trading strategier forex. Unfortunately, handlare som inte kan missa strategiska fördelar, så vänta dra tillbaka starka drag men händer aldrig Därför vänster tittar heaps lastar pengar kvar utanför åskådare. Sekretessstrategi tidsposter ett par momentum indikatorer fokuserar långsiktiga breakouts giltigt Enkelt nivåer marknaden anser förekommer ett antal gånger om året ledande rörelser vinster massor cash. Strategy 2 4 veckor Rule. Richard Donchian , en Forex trading legender, utformad strategi en enklaste strategier Forex trading ut, händer lönsamt system, helt mekanisk, säkerställer stora Forex trend genom en enda enkel regel upprätthålla en position marknad alltid se till en 4-veckors kalender högt sälja en 4 veckors kalender låg. Strategy 3 Forex swing trading. Unlike ovanför två Forex trading strategier, trading överköpt överlåt strategi en kort sikt strategi strategi, trendlinjer utnyttja överköpta överlämnade scenarier förekomma stora trender pushar priser långt upp långt ner sker främst på grund av girighet Din tar fördel skörda en vinst Utökade nivåer. Hennes hemliga strategi identifierar enkelt resistansstödsområden, kontrollera volatiliteten en Bollinger-bandmakt ultimata timing verktyg, stokastiska, bekräfta Slutligen ta vinst tidig sökning nästa en strategi lärde sig några dagar kräver minimal disciplin. Forex trading clear, strategiska drag, åtgärder vill ha vinst, enklaste Forex trading strategier arbete bevisat över tiden.4 56 röster. Riskavskrivningar Futures, Options och Binär Options Trading har alla stora potentiella utmärkelser men har också stor risk. Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj futures, alternativ eller binärer. Ingen representation görs för att något konto kommer eller är troligt för att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. HYPOTETISK PRESTANDA DISCLAIMER Hypotetiska resultat har många inneboende begränsningar, av vilka några beskrivs nedan är ingen representation Som görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som faktiskt visas, finns det ofta skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som därefter uppnåtts genom ett visst handelsprogram är en av begränsningarna i hypotetiska resultatresultatet att de generellt är förberedda med hänsyn till efterhand. Dessutom innebär hypotetisk handel ingen ekonomisk risk och nej hypotetisk handelsrekord kan fullständigt redogöra för effekterna av finansiell risk för verklig handel, till exempel förmågan att motstå förluster eller följa ett visst handelsprogram trots tanke på handeln är viktiga punkter som också kan ha negativ inverkan på faktiska handelsresultat, det finns många andra faktorer som hänför sig till marknaderna i allmänhet eller till genomförandet av något specifikt handelsprogram som inte helt kan redovisas vid utarbetandet av hypotetiska prestationsresultat och allt som kan påverka handelsresultatet negativt. CFTC REGEL 4 41 Hypotetiska eller simulerade resultat har vissa begränsningar Unlik e En faktisk resultatpost, simulerade resultat representerar inte verklig handel. Eftersom handelarna inte har genomförts kan resultatet ha under-eller-över kompenserat för eventuella konsekvenser av vissa marknadsfaktorer, såsom brist på likviditet Simulerade handelsprogram i allmänhet är också föremål för det faktum att de är utformade till förmån för efterhand Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinst eller förluster som liknar dem som visas. Enkel Forexstrategi som fungerar. Vi har har arbetat med denna enkla Forex-strategi under de senaste tre månaderna. Det bygger på två Forex-robotar som hjälper dig att hitta fasta Forex-affärer. Vi ska använda dem för att attackera USD-par på alla fronter för några enkla pips. Kom igång. Du behöver de två Forex robotar nedan för denna enkla Forex-strategi. HAS MTF Forex Robot En häftklamrad i Forex robotvärlden i över 7 år Kolla in dess senaste tradingresultat. Fractal Breakout Indicator Det är en av de främsta indikatorerna ou t där Det gör handel fraktaler till en bris Ta en titt på dess senaste prestanda. Om du inte har dessa forexrobotar än kan du ladda ner dem här. Vi har valt dessa forexrobotar eftersom de kan upptäcka subtila förändringar i trenden. De är ett bra verktyg för att fokusera på förutsägbara USD-par. Fractalbrytningsindikatorn kan hjälpa din manuell handel Det är en avgörande del av denna enkla forexstrategi. Uppställ din Forex-programvara. I din handelsplattform öppnar du ett nytt diagram för följande par USDCHF, GBPUSD, USDJPY, USDCAD , AUDUSD och NZDUSD Fäst din HAS MTF-forexrobot i varje diagram Denna robot ska aktivt handla alla åtta tidsramar över varje par. Låt roboten springa dag och natt medan marknaderna är öppna. Nu öppnar du ett diagram för EURUSD och bifogar din Fractal Avbrytningsindikator åt det Minst tre gånger i veckan spenderar en timme med Fractal Breakout Indicator för att hitta affärer på det här paret Med hjälp av det här verktyget ökar dina chanser att hitta stora pipaffärer Hitta affärer med det är lika enkelt som att vänta på pilar att visas på ditt diagram. HAS MTF Forex Robot är en kung bland sina kamrater Det kommer att hitta affärer för dig automatiskt dag och natt. Varför det fungerar. Rätt nu USD par är lätta mål relativt långsam rörelse och förutsägbar Vi har valt två expertrådgivare som kan upptäcka förändringar i trenden mycket snabbt. Detta gör det möjligt att hitta pips innan de stora prisrörelserna är över. Genom att kombinera dessa två forexrobotar får vi det bästa av båda världarna HAS MTF är Ett helautomatiskt kraftverk Det handlar alltid för dig dag och natt över flera par. Den Fractal Breakout-indikatorn hjälper oss att hitta pips på sidan casually som vi har tiden. När den används korrekt finner den större affärer med mindre risk. Varför det är en enkel Forex Strategi. Forex robotar hjälper oss att enkelt täcka alla USD-par Och du kommer alltid att vara på marknaden oavsett hur mycket tid du handlar manuellt. Expertrådgivare låter dig implementera ett nytt handelssystem på några minuter oavsett vad du skiljer l nivå Och det finns inga komplicerade regler eller uppställningar Vi uppmuntrar vem som letar efter fler pips för att testa denna enkla forexstrategi på deras diagram. Uppdaterad Posts. Best Forex Strategy Ever Vi har testat den här strategin i flera månader och vi har haft några bra resultat Det är överlägset möjligt det bästa forex. Fast Forex-strategin på under 5 minuter. Nyligen kom vi över en helt ny strategi som har varit väldigt populär. Det utvecklades av en privat grupp av automatiska. Enkel Forex-strategi som fungerar i Forex-världen, enkla saker är svåra att komma med Det är därför vi älskar den här populära strategin från våra användare Det s. Best Forex Strategies som faktiskt fungerar just nu Just nu är en härlig tid att vara en Forex Trader Kartorna är mogna med enkla pips Vi har tillbringat den sista Några veckor. Handel Forex utan känsla Använda dessa 5 enkla metoder Emotion har ingen plats i forex Det falska förtroendet efter stängning den stora valutahandeln kan leda till dumma risker och. Att inte göra pips här s Hur man fixar det Låt s ansikte Det Forex är verkligen svårt, särskilt när du börjar med alla de kunskaper och kunskaper som krävs mest populära inlägg.

No comments:

Post a Comment